sobota, 21 kwietnia 2012

dzisiaj spotkałam się z dość nieprzyjemną sytuacją . a mianowicie w autobusie spotkałam grupkę dziewczyn . i może to głupio zabrzmi , ale brzydko pachniały . normalnie śmierdziały . a w szczególności włosy . nieumyte , jakby były niemyte co najmniej dwa tygodnie , poczochrany , wgl miały taki nieogar . dlatego postanowiłam napisać post jak dbać o włosy . może to banalne , ale nie wszyscy wiedzą jak naprawdę o nie dbać . napiszę tak , jak ja dbam o włosy , a dbam naprawdę dobrze , bo moja starsza siostra jest fryzjerką i się na tym dobrze zna , no i mam ładne , zdrowe włoski ;)
więc to jest sukces do zdrowych , ładnych , mocnych włosów :
po pierwsze trzeba je często myć ( znaczy tak często jak tego wymagają ) , aby uniknąć przykrego zapachu , i aby włosy nie były tłuste . najbardziej polecam  szampony z serii LOREAL . jest ich dużo , np . na włosy farbowane , suche , zniszczone , z rozdwojonymi końcówkami . na pewno któryś wam się spodoba . ponadto bardzo ładnie pachną ! :)


tym szamponem myję włosy codziennie . bardzo dokładnie . najpierw skórę głowy , następnie pasma włosów . i spłukuje ciepłą wodą . a 3-4 razy w tygodniu używam odżywki . z tej samej serii .
używa się jej po umyciu włosów wmasowuje się ją i czeka 2-3 minuty i spłukuje obficie letnią wodą

raz w tygodniu używam maseczki do włosów z Oriflame . 

jest świetna ;) .
to chyba wszystko . a i jeszcze jedno ! nie używać prostownic i suszarek ! a jeżeli już chcecie o używajcie pianki , lub szamponu nawilżającego np . Wellaflex ;)

2 komentarze:

  1. szampon z tej firmy mi nie służy. dla mnie najlepsza jest schauma, ale to też zależy od rodzaju włosów. zamiast maseczki do włosów używam jedwabiu, mała buteleczka za ok. 10 zł, a wystarcza na rok. włosy są po nim lekkie, lśniące i prześlicznie pachną. a piankę mam taką samą. ;)
    znów długi komentarz. ;D
    mała rada, pisz krótsze notki,czytelnikom nie chce się tyle czytać, najbardziej skupiają się na zdjęciach, ale po za tym, bardzo fajny post. oby tak dalej...

    OdpowiedzUsuń
  2. jedwabiu też używałam kiedyś ale dla mnie za tłusty . ;) dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń

dzięki za komentarz . ;) oczywiście odwdzięczę się za obserwacje , jak i komentarze :)